დაცულია ყველა უფლება!
ბლოგზე გამოქვეყნებული ფოტო,ვიდეო,თუ ტექსტური მასალა მოსწავლეთა შესახებ მშობლებთან შეთანხმებით განხორციელდა
განმავითარებელი შეფასება: მაღალი დონე
III კლასის მოსწავლის მარიამ ჭავჭავაძის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს
ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური
[თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. ბევრ
კითხვას სვამს, მაძიებელია. აქვს საინტერესო იდეები[კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას,ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. სვამს პრობლემას და განსაზღვრავს გადაჭრის გზებს. უშეცდომოდ აკეთებს განმავითარებელ ტესტებს. [ცოდნის
გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს
აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს
. ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს
[საპრეზენტაციო უნარები].
აქვს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური იდეები. აანალიზებს
მოვლენებსა და ფაქტებს. ყოველთვის აქვს განსაკუთრებული
ინტერპრეტაცია. შემოქმედია, შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა [შემოქმედებითობა].
შეუძლია მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს, აყალიბებს ანალოგიებს, ახდენს საკითხის არსის წარმოჩენას
[ლოგიკური აზროვნება].
აქვს მხატვრული შემოქმედებითი უნარები. ხატავს, ძერწავს, მღერის, ცეკვავს, აქვს გამოხატული სახელოვნებო უნარები, დრამატული ნიჭი
. [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
განმავითარებელი შეფასება: საშუალო დონე
III კლასის მოსწავლის ნანა ღამბარაშვილის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური [თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ნაკლებად შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია
[კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას, ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს.
უჭირს პრობლემის გამოყოფა და გადაჭრის გზების პოვნა. უჭირს განმავითარებელი ტესტების წერა,აკეთებს მცირე ხარვეზებით. [ცოდნის გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ნაკლებად ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს
. ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს
[საპრეზენტაციო უნარები].
აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს.ნაკლებად
შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან,
მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები
[განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
განმავითარებელი შეფასება: საშუალოზე
დაბალი
III კლასის მოსწავლის მარიამ ბაციკაძის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად არ ასრულებს დავალებებს, ხშირად ავიწყდება სასწავლო ნივთები, აცდენს და აგვიანებს. ვერ აცნობიერებს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
ჯგუფებთან მუშაობის დროს უჭირს თანამშრომლობა
და თანატოლებთან კომუნიკაციის დამყარება. [თანამშრომლობა].
თავს იკავებს დისკუსიებში მონაწილეობის მიღებისაგან.
ნაკლებად
შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია
[კრიტიკული აზროვნება].
ზოგჯერ შეუძლია საჭიროების მიხედვით
მოპოვებული ინფორმაციის დახარისხება, მიღებული ცოდნის დაკავშირება
კონკრეტულ საკითხებთან, შეფასებისა და ანალიზის გაკეთება. შეძლებისდაგვარად იცავს დროის ლიმიტს. ყოველთვის ვერ ახდენს პრობლემის გამოყოფასა და გადაჭრის გზების პოვნას.უჭირს
განმავითარებელი ტესტების წერა,აკეთებს მაგრამ უმეტესობას შეცდომებით . [ცოდნის გამოყენება].
გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. სუსტად ფლობს
ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს
[საპრეზენტაციო უნარები].
ვერ აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ზოგჯერ აქვს ინტერპრეტაციის თავისებური გამოხატულება. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან,
მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება.
ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, საკითხის არსის წარმოჩენას [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები
[განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
განმავითარებელი შეფასება: საშუალოზე
დაბალი
III კლასის მოსწავლის ნინიკო ბაციკაძის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად არ ასრულებს დავალებებს, ხშირად ავიწყდება სასწავლო ნივთები, აცდენს და აგვიანებს. ვერ აცნობიერებს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
ჯგუფებთან მუშაობის დროს უჭირს თანამშრომლობა
და თანატოლებთან კომუნიკაციის დამყარება. [თანამშრომლობა].
თავს იკავებს დისკუსიებში მონაწილეობის მიღებისაგან.
ნაკლებად
შეუძლია საკუთარი მოსაზრების აგუმენტირებულად დასაბუთება, იდეების გენერაცია
[კრიტიკული აზროვნება].
ზოგჯერ შეუძლია საჭიროების მიხედვით
მოპოვებული ინფორმაციის დახარისხება, მიღებული ცოდნის დაკავშირება
კონკრეტულ საკითხებთან,
შეფასებისა და ანალიზის გაკეთება. შეძლებისდაგვარად იცავს დროის ლიმიტს. ყოველთვის ვერ ახდენს პრობლემის გამოყოფასა და გადაჭრის გზების პოვნას.უჭირს
განმავითარებელი ტესტების წერა,აკეთებს მაგრამ უმეტესობას
შეცდომებით . [ცოდნის გამოყენება].
გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. სუსტად ფლობს
ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს [საპრეზენტაციო უნარები].
ვერ აანალიზებს მოვლენებსა და ფაქტებს. ზოგჯერ აქვს ინტერპრეტაციის თავისებური გამოხატულება. ნაკლებად შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა, მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან,
მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება.
ახერხებს
სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, საკითხის არსის წარმოჩენას [შემოქმედებითობა, ლიგიკური აზროვნება].
საშუალო დონეზე აქვს განვითარებული მხატვრული შემოქმედებითი უნარები
[განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
განმავითარებელი შეფასება: მაღალი დონე
III კლასის მოსწავლის ანანო გაბოევის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს
ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური
[თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. ბევრ
კითხვას სვამს, მაძიებელია. აქვს საინტერესო იდეები[კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას,ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. სვამს პრობლემას და განსაზღვრავს გადაჭრის გზებს. უშეცდომოდ აკეთებს განმავითარებელ ტესტებს. [ცოდნის
გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს
აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს
. ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს
[საპრეზენტაციო უნარები].
აქვს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური იდეები. აანალიზებს
მოვლენებსა და ფაქტებს. ყოველთვის აქვს განსაკუთრებული
ინტერპრეტაცია. შემოქმედია, შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა [შემოქმედებითობა].
შეუძლია მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს, აყალიბებს ანალოგიებს, ახდენს საკითხის არსის წარმოჩენას
[ლოგიკური აზროვნება].
აქვს მხატვრული შემოქმედებითი უნარები. ხატავს, ძერწავს, მღერის, ცეკვავს, აქვს გამოხატული სახელოვნებო უნარები, დრამატული ნიჭი
. [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
განმავითარებელი შეფასება: მაღალი დონე
III კლასის მოსწავლის ნიკა ბარამაშვილის
სოციალური და ინტელექტუალური უნარების დახასიათება
2018 წლის
I სემესტრის შეფასება
მოსწავლე სისტემატურად ასრულებს დავალებებს, არასდროს
ავიწყდება სასწავლო ნივთები, არ აცდენს, არ აგვიანებს. იცავს მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს, აცნობიერებს თავისსა და სხვის უფლებებს
[პასუხისმგებლობა].
თანამშრომლობს ჯგუფებთან მუშაობის დროს. გამოხატავს პატივისცემას განსხვავებული აზრის მიმართ. მეგობრულია და კომუნიკაბელური
[თანამშრომლობა].
მონაწილეობს დისკუსიებში, ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. ბევრ
კითხვას სვამს, მაძიებელია. აქვს საინტერესო იდეები[კრიტიკული აზროვნება].
ახარისხებს საჭიროების მიხედვით მოპოვებულ ინფორმაციას,ახერხებს მიღებული ცოდნის დაკავშირებას კონკრეტულ საკითხებთან. ორგანიზებულია, იცავს დროის ლიმიტს, ატარებს ექსპერიმენტს, ახდენს შეფასებასა და ანალიზს. სვამს პრობლემას და განსაზღვრავს გადაჭრის გზებს. უშეცდომოდ აკეთებს განმავითარებელ ტესტებს. [ცოდნის
გამოყენება].
ნათლად და გასაგებად გადმოსცემს სათქმელს, ამყარებს კონტაქტს
აუდიტორიასთან. იყენებს საინფორმაციო ტექნოლოგიებს
. ფლობს ინფორმაციის მოპოვება–დამუშავების უნარებს
[საპრეზენტაციო უნარები].
აქვს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური იდეები. აანალიზებს
მოვლენებსა და ფაქტებს. ყოველთვის აქვს განსაკუთრებული
ინტერპრეტაცია. შემოქმედია, შეუძლია სხვადასხვა ჟანრისა და სტილის ტექსტის შექმნა [შემოქმედებითობა].
შეუძლია მიღებული შედეგების განზოგადება, კავშირების დამყარება სხვა სტრუქტურებთან, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება. ახერხებს სხვადასხვა სახით წარმოდგენილი ინფორმაციის ინტერპრეტაციას, ადგენს კავშირებსა და მიმართებებს, აყალიბებს ანალოგიებს, ახდენს საკითხის არსის წარმოჩენას
[ლოგიკური აზროვნება].
აქვს მხატვრული შემოქმედებითი უნარები. ხატავს, ძერწავს, მღერის, ცეკვავს, აქვს გამოხატული სახელოვნებო უნარები, დრამატული ნიჭი.
. [განსაკუთრებული მახასიათებლები].
დამრიგებელი:
სკოლის დირექტორი:
No comments:
Post a Comment