|
|
|
|
|
რას ნიშნავს, იყო
მესამეკლასელი?
ზაფხულის
შთაბეჭდილებები,
შეძენილი უნარ-
ჩვევები,
მესამეკლასელის
ინტერესები, ჰობი.
რომელი
გაკვეთილი
მოენატრათ
ყველაზე ძალიან?
რა მოლოდინები
აქვთ
ახალ სასწავლო
წელს?
|
|
|
|
ოცნებები - რატომ
ოცნებობენ
ადამიანები? რაზე
ოცნებობენ
მესამეკლასელები?
მშობლები?
მასწავლებლები?
ვინ გვეხმარება
ოცნებების
შესრულებაში?
ჩვენ რა უნდა
გავაკეთოთ
იმისთვის, რომ
ავისრულოთ
ოცნებები?
|
|
|
|
ფანტაზია - რაში
ეხმარება
ადამიანებს
ფანტაზია?
მესამეკლასელებს?
მხატვრებს?
მწერლებს?
ფანტაზია და ტყუილი:
განსხვავება მათ
შორის; რა ცუდი
შედეგი მოსდევს
ტყუილებს?
შედეგების
გააზრების
მნიშვნელობა.
შემთხვევები,
როდესაც
ადამიანებს
გვიჭირს
სიმართლის თქმა.
|
|
თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.
|
|
მესამეკლასელის
პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები
სწავლაში, სახლში,
მეგობრებთან
ურთიერთობაში.
|
|
აღნიშნულ თემას
დამრიგებელი
მუდამ უბრუნდება
მოსწავლეებთან
საუბრისას
|
|
|
|
|
|
რა გვეხმარება და რა
გვიშლის ხელს
ვალდებულებების
შესრულებაში? რას
ნიშნავს სიზარმაცე?
როდის
ჩნდება სიზარმაცე?
სიზარმაცის
დაძლევა.
|
|
|
|
ურთიერთობები
უფროსებთან;
მშობლებთან,
თანაკლასელებთან,
პატარა და-ძმებთან
მათ შორის
განსხვავება;
ფორმალური და
არაფორმალური
ურთიერთობები.
|
|
აღნიშნულ თემას
დამრიგებელი
მუდამ
უბრუნდება
მოსწავლეებთან
საუბრისას.
|
|
თვისებები,
რომლებიც
აუცილებლად
უნდა ჰქონდეს
მასწავლებელს,
მშობელს,
მოსწავლეს.
|
|
|
|
ისევ სირთულეები
ურთიერთობის
სფეროში. როგორ
შეგვიძლია მათი
დაძლევა?
|
|
|
|
ჯადოსნური
სიტყვები:
გმადლობთ,
ბოდიში; მათი
სხვადასხვა
სიტუაციაში
გამოყენების
აუცილებლობა
(სკოლაში, სტუმრად
ყოფნისას,
ტელეფონზე
საუბრისას).
|
|
|
|
პატიების უნარის
მნიშვნელობა
ურთიერთობებში.
|
|
|
|
შექება და
კომპლიმენტები;
როგორ ვიყენებთ
მათ.
|
|
|
|
„მეგობრობის
კოდექსი”;
მეგობრობის უნარი,
„მეგობრობის
უნარის
განვითარება”.
|
|
|
|
სირთულეების
დაძლევა
მეგობრობის
სფეროში;
ერთმანეთს უნდა
დავეხმაროთ, არ
შეიძლება ვინმეს
დავცინოთ
გავრიყოთ.
|
|
|
|
კამათი და ჩხუბი;
როდის ვკამათობთ?
განსხვავება კამათსა
და ჩხუბს შორის;
კამათის
კულტურა;
საკუთარი
უფლებების დაცვა;
„არას” თქმის
უნარის
განვითარება.
|
|
|
|
თანამშრომლობის
მნიშვნელობა;
მეგობრის გაგება,
მოსმენა;
მოლაპარაკება.
|
|
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
|
|
|
|
ჯანსაღი ცხოვრების
წესი - სხეულის
სისუფთავეზე
ზრუნვა,
ეპიდემიის,
ჭრილობებისა და
ტრავმებისაგან
თავის დაცვა.
|
|
|
|
დღის რეჟიმი,
ფიზიკური
კულტურა და
სპორტი
|
|
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩვენი ქალაქი,
სოფელი, ქვეყანა,
სახელმწიფო,
ღირშესანიშნაობანი
და ისტორიული
ძეგლები, მათი
მნიშვნელობა,
მოფრთხილების
აუცილებლობა,
ხალხური მუსიკა,
ქალაქსა თუ
სოფელში
არსებული
საგანმანათლებლო
დაწესებულებები,
დღესასწაულები,
მათი
აღნიშვნის
ტრადიციები,
სახელმწიფო
სიმბოლიკა.
|
|
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
|
|
|
|
წაკითხული
წიგნები,
კონცერტები,
გამოფენები,
სპორტული
ღონისძიებები,
რომლებსაც
დაესწრნენ.
|
|
სასურველია,
დამრიგებელმა
წინასწარ მისცეს
მოსწავლეებს
ლიტერატურის
ნუსხა, რომელიც
მათ ზაფხულის
განმავლობაში
უნდა წაიკითხონ
და შემდეგ
ისაუბრონ იმის
შესახებ, თუ
რომელი
წიგნი მოეწონათ და
რომელი - არა.
|
|
No comments:
Post a Comment